petek, 24. januar 2014

240

Hhhhhmmmm.....240? Le kaj to pomeni? Ker mi je Božiček (beri: možek) predčasno prinesel super darilo - strojček Sizzix, sem v mesecu novembru in decembru 2013 naredila kar 240 voščilnic. Večina voščilnic je šla na šolski novoletni bazar (seveda nobene ni ostalo), ostalo pa sem naredila za prijatelje in sorodnike. Ročno jih enostavno ne bi naredila toooliko. Za pokušino pokažem nekaj voščilnic. Delala sem kompletke v katerem je bilo ponavadi 20 kosov.


Ponavadi na izdelkih uporabim največ tri barve....pa še te najraje ton v tonu.





Ostale voščilnice pa si lahko ogledate na naslovu Zaprašeni voščilnici in Barvna inspiracija CRAFT-alnice. Vse rezalne šablone, ki sem jih uporabila sem kupila v spletni trgovini Mawelu, kjer imajo res ogromno izbiro.

2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. Hhhahhhaa Jerneja....to pa se zgodi, če si anti na računalnik. Te zadevščine me včasih spravijo v slabo voljo. Na Google+ zbrišem fotke....kaj bi pa bodo??? In seveda se zgodi katastrofa!!! Napako že odpravljam in UPAM, da mi uspe. Na napakah se učim :)
      Lep četrtek ti želim, Jana

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana