sobota, 11. julij 2015

Accordion voščilnica "Sposodim si"

Lepo pozdravljeni iz obmorske vasice Miškovići. Ja, ta objava je nastala na dopustu. Ker je danes sobota, sem se odločila, da vam pokažem še eno poročno voščilnico zgibanko oz. accordion voščilnico. Poročna voščilnica zgibanka je bila oblikovana že v mesecu juniju.



Mladoporočenca rada obiskujeta Pohorje in prva asociacija je bila gozd, sneg, glažute... Vse to se prepleta v tokratni minimalistično okrašeni accordion voščilnici. 



Bel bleščeč karo vzorec ponazarja sneg, snežinke. Na zelen papir, ki ponazarja gozdove, je natisnjena prelepa pesmica Feri Lainščka - Sposodim si. To je bila želja naročnikov. 


1. in 2. kitica

3. in 4. kitica

5. kitica (5. in 6. stran)


Dodala sem motivček mladoporočencev iz lepenke, saj sta tudi nevesta in ženin navdušena kolesarja. 

6. kitica (7. in 8. stran)

Tokrat je zadnja stran voščilnice zgibanke oblikovana drugače, saj ima pesmica kar 6 kitic. Moje zgibanke pa so ponavadi oblikovane z osmimi stranmi. 


Naredila sem osnovo katero sem prepognila in jo prilepila v notranjost zgibanke. V notranjosti se skriva žepek za denar na katerem sta steklena srčka. Steklena srčka ponazarjata pohorske glažute. 


 Posvetilo - voščilo


Pogled iz "naše" apartmajske hiše v kateri smo že sedmo leto zapored. Nam je zelo všeč, saj imamo nekaj stopničk in že smo v morju. Pošiljam vam en veeeeliiiik morski objem, Jana




21 komentarjev:

  1. Joj kok sem ti fovš za morje - jaz pa na šihtu :(.... Zgibanka je fantastična in pesem prav paše poleg :). Uživaj v zasluženem dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jana this is a beautiful project with wonderful attention to detail and perfect for our 13th ‘ANYTHING GOES’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Lil Patch of Crafty Friends DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito zgibanko si sestavila....uživaj na zasluženem dopustu :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita accordion voščilnica s prekrasno pesmijo :) Lepšega si mladoporočenca ne bi mogla zaželeti :) Pa lep dopust želim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, še slab mesec, pa bom tudi jaz na morju! :-))
    Čudovito poročno zbibanko si izdelala. Všeč mi je minimalistična okrasitev, pa barve tudi.
    Uživajte dopust! :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Precious card, love the designand all the folds. Thanks for joining us at The Crafter's Cafe this week for our "More than 3 folds" challenge.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če samo vidim slike, vem da je tvoje. Krasno ti gredo od rok. Všeč mi je pesem, ki si jo razdelila po celotni zgibanki in poročni par. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  8. oooo kako lep izdelek ... za razgled na morej sem ti pa kar malce fouš :P uživajte kar se da! lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna poročna zgibanka v zelenem, in še bolj krasen poletni razgled. Priznam, da sem ti mičkeno fouš, čeprav sem se ravno včeraj opekla na morju ;) Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous card Jana. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

    OdgovoriIzbriši
  11. Iii, kakšen dopust! Uživajte.
    Voščilnica je krasna in zanimiva pesem potuje po njej.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen razgled imate iz hiške. Uživajte na polno. Tale tvoja zloženka je pa še en krasen izdelek izpod tvojih prstov.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasen dopust...Zgibanka je pa prelepa...z vsemi detajli, krasno pesmico našega Ferija... Čudovito...

    OdgovoriIzbriši
  14. What a gorgeous project.....and so special...

    OdgovoriIzbriši
  15. Wonderful card/album, love the die you used. Very nice.
    Thanks for entering our challenge at Lil Patch of Crafty Friends!
    Cheers,
    Leanne DT
    Lil Patch of Crafty Friends

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo zelo lepo,o tvojem razgledu pa sploh nebi začela. ;)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  17. Such pretty and elegant papers and punches. Love the idea of the poem on each of the pages. Wonderful details.

    Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    OdgovoriIzbriši
  18. prekrasna zloženka, simbolika z glažuta mi je vauuu ....

    OdgovoriIzbriši
  19. I think this is just gorgeous! Thanks for sharing with Creative Fingers!

    OdgovoriIzbriši
  20. Beautiful card. Thank you very much for joining our Challenge at Creative Card Crew.
    Hugs, Yvonne

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana