petek, 18. september 2015

Scrapping4fun - # 50. Autumn or Spring

Kot gostja GDT tima Scrapping4fun Challenges sodelujem pri njihovem # 50. izzivu, ki se glasi Autumn or Spring - Jesen ali pomlad. Jesen je počasi in čisto tiho zakorakala tudi v naše kraje in delček njene lepote sem pričarala na današnji voščilnici.


Izbrala sem eko osnovo in podlago embosirala z reliefno srajčko, da sem dobila pridih drevesnega lubja.


Jesen je kot očarljiva slikarka, ki nas razvaja in preseneča s čudovito barvno paleto. Na drevesnih listih sem ujela le delček njene čarobne lepote. Le-ti se vrtinčijo v jesenskem vetru.


Izdelek sem zaključila s prelepo mislijo o jeseni: "Autumn is a second spring, when every leaf's a flower". In to še kako drži, kajne?


Upam, da sem vas navdihnila in se boste pridružili na našem izzivu, kjer lahko sodelujete kar s tremi izdelki.

In vam: je všeč jesen ali pomlad?



22 komentarjev:

  1. Jana, kmalu bodo takšni barvni listki tudi v naravi in tega se že veselim. Zelo lepa voščilnica v naravnih tonih. Misel mi je zelo všeč in me zanima, če si ga sama oblikovala ali je štampiljka? Všeč mi je, kako besedica "second" zapleše nad besedo "flower"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro jutro Helena. Najprej hvala za tople besede in ker si vedno vzameš čas za komentar. Prav vsa besedila, misli, verze oblikuje moja boljša polovička, ki je po poklicu grafični oblikovalec. Na spletu vedno poiščem kakšno primerno misel in potem traja kar nekaj časa, da moj A. to oblikuje - ne strinjava se vedno kako naj bo kakšna stvar narejena...ampak tokrat sem bila tiho kot miška in na koncu sem bila z rezultatom več kot zadovoljna :))) uživaj v vikendu

      Izbriši
    2. Jana, hvala za odgovor. Saj sem si mislila, da je temu tako :) Pohvali ga, ker je res krasno oblikovano! Super par sta :)

      Izbriši
    3. Oooo hvalaaa :) Jap .... rakica in škorpijon ;))

      Izbriši
  2. Zelo lepa voščilnica v toplih jesenskih tonih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oo, kako je lepa, obožujem tople jesenske barve. Tvoji listki lepo mehko padajo čez leseno ozadje. Napis pa je pika na i izdelku.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita jesenska, všeč so mi igrivi listki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je! Napis je res nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna jesenska voščilnica in zelo primeren napis.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo Jana, kako čudovito voščilnico si naredila in lepo, da si prav ti gostja, ko lahko rečem na našem izzivu :-))
    Lepo si jo sestavila na preprost, a bogat način!
    Lep vikend ti želim ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, tako zelo lepa je, da samo strmim vanjo. Napis je res nekaj posebnega in vse pohvale tvoji drugi polovici. Super se dopolnjujeta. :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. enkratna, sploh napis mi je pri srcu. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepa lepa lepa - jesen si krasno pretvorila v papirnato obliko in napis tako fino paše zraven - tisti "ples črk" je tudi meni takoj sedel v srce ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. i really love this card. CAS but says a lot. the sentiment is ace too and i love the way you have coloured the leaves. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, theresa DT xx
    http://craf-ther.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  12. I love this, the embossed bark is beautiful and the colours of the leaves absolutely gorgeous. Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz
    Jane

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello, I love this card, it is so simple and yet so elegant. Beautiful. I am so pleased you shared with us at Cardz 4 Guyz. Caz DT

    OdgovoriIzbriši
  14. really gorgeous
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    OdgovoriIzbriši
  15. Great autumnal card and I love the sentiment

    Thanks for playing along at Cardz 4 Guyz this week x

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepa jesenska voščilnica. Poklon tebi in tvojemu možu :-)). Hvla , da sodeluješ na našem izzivu Dream Valley s svojo voščilnico. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful card! I love that saying too. Thanks for joining us at CCC and our Fall challenge, good luck Vicki DT

    OdgovoriIzbriši
  18. Prava jesenska voščilnica v čudovitih barvah :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana